ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
Πρόσφατες έρευνες που έχουν διεξαχθεί οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η διακόσμηση της βιτρίνας επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά κατα 24%. Τα καταστήματα έχουν λίγα δευτερόλεπτα να προσελκύσουν στην βιτρίνα τους την προσοχή του καταναλωτή, όποτε είναι σημαντικό να φροντίσουν εκτενώς την παρουσίαση της. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει η βιτρίνα να δημιουργεί ένα αποτέλεσμα σαφές, ξεκάθαρο, διαφορετικό, εκφράζοντας την προσωπικότητα του καταστήματος. Κάθε περαστικός είναι ένας πιθανός αγοραστής.
Η βιτρίνα πέρα από το να προσελκύει νέους αγοραστές, επιτρέπει στους επιχειρηματίες να αυξήσουν την κίνηση στο κατάστημα τους , να παρουσιάσουν τα καινούργια τους προϊόντα ή να διαφημίσουν τυχόν προσφορές. Άλλωστε η βιτρίνα είναι η πρώτη εντύπωση του καταστήματος,άρα η πρώτη επαφή με τον πελάτη. Πρωταρχικός στόχος, λοιπόν, είναι η αλληλεπίδραση με τον πελάτη και σε δευτερεύοντα ρόλο έρχεται το προϊόν.
Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και έχει διαφορετική αισθητική, οπότε οι παρακάτω φωτογραφίες είναι βιτρίνες που τράβηξαν την δική μας προσοχή, είτε λόγω ομορφιάς είτε λόγω διαφορετικότητας. Βλέποντας τις φωτογραφίες κατέληξα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μια αδυναμία στις βιτρίνες με λουλούδια και άνθη. Κατα την προσωπική μου γνώμη, η διακόσμηση των καταστημάτων Dior ξεχωρίζει και τις πιο ωραίες βιτρίνες τις βρήκα στην Αγγλία.
Photo Credit : Pinterest
0 σχόλια
Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας...